Még kevesebb adminisztráció – Fejlődik az időpontfoglaló rendszer!
Automatikus jegyellenőrzés illusztráció

Az időpontfoglaló rendszer továbbfejlesztése – gördülékenyebb szervezés és kevesebb adminisztráció

A Csepelszigeti Kutyaiskola időpontfoglaló rendszerét továbbfejlesztettük, hogy még egyszerűbbé és hatékonyabbá tegyük az események szervezését. Az oktatók ezen a platformon hirdethetik meg a foglalkozásokat, a gazdák pedig könnyedén jelentkezhetnek rájuk – elkerülve a Facebook vagy más, erre nem optimalizált felületek használatát. A rendszerről beővebben itt olvasható. Az új funkció pedig segít abban, hogy minden résztvevő rendelkezzen érvényes bérlettel vagy jeggyel mire a foglalkozásra érkezik, így csökkentve az adminisztrációt és a helyszíni fizetésekből adódó kellemetlenségeket.


⚠️ Az üzleti probléma

A kutyaiskola tapasztalatai szerint gyakran előfordult, hogy a gazdik úgy jelentek meg egy foglalkozáson, hogy nem volt érvényes bérletük vagy jegyük. Ez több problémát okozott:

  • 📉 Nehézkes nyomon követés: Még egy ilyen személyre szabott foglalási rendszerrel is az oktatóknak időigényes volt nyomon követni, ki fizetett előre, kinek van még érvényes alkalma, és kik azok, akik helyben szeretnének fizetni.
  • ⏳ Időpazarlás: Az esemény előtti adminisztráció sok energiát vett el az oktatóktól.
  • 💸 Kellemetlenségek: A helyszíni fizetések követhetősége problémássá vált, ami félreértésekhez vezethetett.

💡 A megoldás

Az új fejlesztésünk jelentősen javítja a foglalási folyamatot és csökkenti az adminisztrációs terheket:

  • ✅ Automatikus ellenőrzés: Amikor egy gazdi jelentkezik egy eseményre, a rendszer azonnal ellenőrzi, hogy rendelkezik-e érvényes bérlettel vagy jeggyel.
  • ✅ Azonnali visszajelzés: Ha nincs érvényes jegye, a rendszer figyelmezteti őt erről, és emelett hasznos információt is közöl vele, hogy helyszínen csak készpénzzel tud majd fizetni .
  • ✅ Testreszabhatóság: Az események szervezői beállíthatják, hogy mely események esetén legyen kötelező a bérlet/jegy érvényesítés, és melyeknél nincs erre szükség.
  • ✅ Többszörös jelentkezés kezelése: A rendszer azt is figyelembe veszi, ha egy gazdi már lefoglalt egy alkalmat, és a bérletéből már csak egy részvételre jogosító lehetősége van. Így nem fordulhat elő, hogy egy gazdi duplán foglaljon egy bérlettel.

🎯 Az elért eredmények

A fejlesztés bevezetésével várhatóan:

  • ✔️ 70% Csökkent az érvényes jegy nélkül érkező gazdik száma: Ez gördülékenyebbé teszi az események lebonyolítását.
  • ✔️ Kevesebb adminisztrációs teher hárul az oktatókra: Így több időt tudnak szentelni a szakmai munkára.
  • ✔️ Egyszerűbbé válik a helyszíni jegyértékesítés: Kevesebb félreértés adódik a fizetésekből.
  • ✔️ Pontosabb és átláthatóbb lesz az utólagos elszámolás: Ez hosszú távon is megkönnyíti az oktatók munkáját.

Ez a fejlesztés nemcsak az oktatók munkáját könnyíti meg, hanem a gazdik számára is átláthatóbbá és kényelmesebbé teszi a foglalási folyamatot. Célunk, hogy mindenki zavartalanul koncentrálhasson arra, ami igazán fontos – a fejlődésre és kikapcsolódsára–, felesleges adminisztráció nélkül! 🚀

Kapcsolat

Keressen minket bizalommal!

Telefon:

+36 20 801 1713

Urbán Gergely

Urbán Gergely

Ügyvezető

Válaszidő:

24 órán belül visszahívom!

Van egy folyamat, amit automatizálna, digitalizálna?

Segítünk megtalálni a megfelelő megoldást. Írja le röviden a helyzetet, és felvesszük Önnel a kapcsolatot egy ingyenes konzultáció egyeztetésére.

Hasznos információk:
  • • Milyen területen működik a cége?
  • • Melyik folyamat okoz problémát?
  • • Hány ember érintett?
Opcionálisan:
  • • Jelenlegi szoftverek
  • • Tervezett határidő
  • • Beruházási keret
Opcionális - ha megadja, telefonon hívom fel

Az első konzultáció ingyenes és kötelezettségek nélküli.

;